Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Hoe weet ik bij welk metrostation ik met contant geld kan betalen?

Op www.ret.nl/betalen staat een actueel overzicht van metrostations en de betalingsmogelijkheden.

Lees verder

Privacy

RET Vindt het belangrijk om te handelen naar de rechten en plichten die zijn vormgegeven in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG”) en de Wet Politiegegevens (Wpg). Het is voor de RET...

Lees verder

De kaartlezers zijn buiten dienst, wat nu?

Als een kaartlezer het niet doet en je niet kunt in- of uitchecken, probeer dan eerst een andere kaartlezer in het station of in het voertuig. Als alle kaartlezers buiten dienst zijn, volg dan de...

Lees verder

Mobiele tickets

Download de RET app in de Apple App Store of de Google Play Store Koop een mobiel ticket wanneer het jou uitkomt. Betalen kan met iDEAL, creditcard of Apple Pay. Activeer je ticket voordat je gaat...

Lees verder

Inwoners van de Albrandswaard

Inwoners van de gemeente Albrandswaard van 60 jaar en ouder met een minimum inkomen kunnen bij de gemeente een aanvraag indienen voor gratis openbaar vervoer bij de RET. Na toekenning ontvangt u een...

Lees verder

Ik heb een verkeerd tarief betaald in bus, tram of metro, wat nu?

Als de OV-chipkaart-apparatuur een verkeerde ritprijs berekent, gebruik dan het online teruggaveformulier om het teveel betaalde bedrag terug te vragen. Je kunt ook naar een RET Servicepunt gaan voor...

Lees verder