Filter op

Alles selecteren

370 Resultaten gevonden

Als ik een Regio Jaarabonnement heb opgehaald en toch besluit dat ik het jaarabonnement wil stopzetten, wat kan ik dan doen?

Binnen garantieperiode Als het jaarabonnement al is opgehaald bij een ophaalautomaat, geldt de garantieperiode zoals in de productvoorwaarden van een Regio Jaarabonnement vermeld staat. Binnen deze...

Lees verder

Hoek van Holland Strand

Zin in een duik in de golven, een drankje bij zonsondergang of even lekker uitwaaien? Met metrolijn B reis je nu rechtstreeks van stad naar strand en stap je uit met zicht op de branding en het zand...

Lees verder

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?

Regio Maandabonnement Een Regio Maandabonnement kun je alleen stopzetten tot en met de 2e dag van de geldigheid van het abonnement, dit noemen we de garantieperiode. Je ontvangt dan het volledige...

Lees verder

Post

RET Afdeling Klantenservice Postbus 112 3000 AC Rotterdam RET Hoofdkantoor RET Laan op Zuid 2 3071 AA Rotterdam Kamer van Koophandel 24292838 BTW NL 8080.67.655.B01

Lees verder

Waar worden jouw politiegegevens opgeslagen?

Jouw politiegegevens worden opgeslagen in het Sociale Veiligheid Systeem (SVS) van de RET. Dit is een door de RET ontwikkeld systeem specifiek bedoeld voor de opslag van politiegegevens.

Lees verder

Waarom moet ik bij aanmelding een formulier invullen en persoonlijke gegevens achterlaten?

De RET wil graag doelgericht vragen stellen aan leden van het RET-klantenpanel. Op basis van de gegevens die je bij de aanmelding voor het panel aan ons doorgeeft, kan de RET je gericht uitnodigen om...

Lees verder