Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

De maandelijkse afschrijving is mislukt. Wat nu?

De RET doet één poging om af te schrijven. Mislukt die poging, dan ontvang je één herinnering. Staat het bedrag daarna niet binnen 14 dagen op de rekening van de RET, dan wordt je abonnement beëindigd...

Lees verder

Waar kan ik geluidsoverlast door een losliggend putdeksel melden?

Via dit contactformulier van de RET Klantenservice kun je melding maken van geluidsoverlast vanwege een losliggend putdeksel in de trambaan. Dergelijke meldingen worden doorgegeven aan de Centrale...

Lees verder

Zijn er nog bussen waar ik met contant geld kan betalen?

Nee, in alle bussen van de RET kan je alleen nog maar met je bankpas of creditcard betalen.

Lees verder

Zie direct waar je bus, tram of metro rijdt

Als reiziger wil je snel en comfortabel naar je bestemming worden gebracht. Voor en tijdens je reis informeren wij je via ons personeel, op de halte maar ook via onze (mobiele) website over...

Lees verder

Privacy

Als deelnemer aan het RET-Reispanel geef je RET N.V. toestemming om je gegevens op te slaan en om je te benaderen voor deelname aan onderzoeken. Die onderzoeken hebben te maken met de RET en openbaar...

Lees verder

Waar kan ik een afspraak maken over de zakelijke mogelijkheden?

Wilt u meer weten over zakelijk reizen met de RET? Maak dan een afspraak met onze accountmanager. Dat kan via het zakelijke formulier of per telefoon via 010-4475010. U kunt ook een mail sturen met uw...

Lees verder