Filter op

Alles selecteren

373 Resultaten gevonden

Disclaimer

De RET houdt deze website dagelijks up-to-date en biedt zo actueel mogelijke informatie. Toch kan het voorkomen dat de website (tijdelijk) niet beschikbaar is of onjuistheden of onvolkomenheden bevat....

Lees verder

Wat gebeurt er met klachten over geluidsoverlast van de trambaan?

Meldingen over geluidsoverlast bij de trambaan worden direct na ontvangst doorgegeven aan de Centrale Verkeersleiding van de RET. Ter plaatse wordt de rails dan zo snel mogelijk met behulp van een...

Lees verder

Waar kan ik melding maken van een vieze lift?

De liften op de metrostations van de RET worden dagelijks schoongemaakt. De liftschachten worden elke maand schoongemaakt. Helaas is dat soms niet genoeg om stankoverlast tegen te gaan. De RET neemt...

Lees verder

Waar kan ik terecht met vragen over privacy?

Als je vragen hebt over privacy en gegevensverwerking bij de RET kun je contact opnemen met het privacy team. Dit team bestaat uit onze Functionaris Gegevensbescherming en Privacy Officer. Je kunt het...

Lees verder

Klachtenprocedure

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de RET. Dan kun je de RET hierop attent maken. De RET heeft een klachtenprocedure. Daarin staat beschreven hoe je je...

Lees verder

Krijg ik een betaalbewijs/bonnetje na mijn aankoop in de bus?

Je krijgt een RET 2 uur kaartje van de buschauffeur, waarmee je 2 uur in de bus, tram en metro van de RET kunt reizen. Dit kan een gewoon kaartje zijn, of een kaartje met barcode. Je kunt er ook mee...

Lees verder