Filter op

Alles selecteren

370 Resultaten gevonden

Wanneer heb ik recht op teruggave?

Heb je een check-in of check-uit gemist, dan kun je het bedrag dat daardoor is afgeschreven direct terugvragen via: www.uitcheckgemist.nl . Als je onterecht te veel hebt betaald voor jouw reis of er...

Lees verder

Verloren of gestolen OV-chipkaart

Het is niet mogelijk om een anonieme OV-chipkaart te blokkeren. Je kunt in de Verkoop- & Oplaadautomaat op het station een nieuwe kaart kopen. Ben je als gevolg van verlies of diefstal je persoonlijke...

Lees verder

Mijn OV-chipkaart is gestolen of kwijt. Wat nu?

Is je persoonlijke OV-chipkaart gestolen of heb je deze verloren? Laat dan je kaart zo snel mogelijk blokkeren. Je kunt dit zelf via internet doen op www.ov-chipkaart.nl als je een 'Mijn...

Lees verder

Waar koop ik een Sterwaarde-abonnement?

Het gaat hier om een Regio Maand of Regio Jaarabonnement. Dat is handig als je onbeperkt wilt reizen in bepaalde zones. Je kunt een maandabonnement kopen in onze webwinkel , bij onze Verkoop- &...

Lees verder

E-mail nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van alles wat zich rondom de RET afspeelt? Meld je dan aan voor de RET e-mail nieuwsbrief. Je ontvangt deze nieuwsbrief aan het begin van elke maand. Je kunt je op ieder moment...

Lees verder

E-mail nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van alles wat zich rondom de RET afspeelt? Meld je dan aan voor de RET e-mail nieuwsbrief. Je ontvangt deze nieuwsbrief aan het begin van elke maand. Je kunt je op ieder moment...

Lees verder