Waar kan ik melding maken van een vieze lift?
De liften op de metrostations van de RET worden dagelijks schoongemaakt. De liftschachten worden elke maand schoongemaakt. Helaas is dat soms niet genoeg om stankoverlast tegen te gaan. De RET neemt...
De liften op de metrostations van de RET worden dagelijks schoongemaakt. De liftschachten worden elke maand schoongemaakt. Helaas is dat soms niet genoeg om stankoverlast tegen te gaan. De RET neemt...
Als je vragen hebt over privacy en gegevensverwerking bij de RET kun je contact opnemen met het privacy team. Dit team bestaat uit onze Functionaris Gegevensbescherming en Privacy Officer. Je kunt het...
Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de RET. Dan kun je de RET hierop attent maken. De RET heeft een klachtenprocedure. Daarin staat beschreven hoe je je...
Je krijgt een RET 2 uur kaartje van de buschauffeur, waarmee je 2 uur in de bus, tram en metro van de RET kunt reizen. Dit kan een gewoon kaartje zijn, of een kaartje met barcode. Je kunt er ook mee...
Een veelgestelde vraag die de RET Klantenservice krijgt is: wat doet de RET nog meer aan veiligheid dan vervoersbewijzen controleren? In dit filmpje laat Buitengewoon Opsporingsambtenaar (BOA) Simon...
In principe mag iedere burger in Nederland foto's of filmopnames maken van locaties of personen. Het is echter verboden deze foto's of filmopnames zonder toestemming van de gefotografeerde of gefilmde...