Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?

RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...

Lees verder

Wat moet ik doen als de batterij van mijn mobiel leeg is?

Als je reist met de RET moet je altijd een geldig vervoersbewijs kunnen tonen. Is je batterij leeg en kun je geen geldig mobiel ticket via de PDF of in de RET App tonen, dan ben je verplicht om in te...

Lees verder

Disclaimer

De RET houdt deze website dagelijks up-to-date en biedt zo actueel mogelijke informatie. Toch kan het voorkomen dat de website (tijdelijk) niet beschikbaar is of onjuistheden of onvolkomenheden bevat....

Lees verder

Wat gebeurt er met klachten over geluidsoverlast van de trambaan?

Meldingen over geluidsoverlast bij de trambaan worden direct na ontvangst doorgegeven aan de Centrale Verkeersleiding van de RET. Ter plaatse wordt de rails dan zo snel mogelijk met behulp van een...

Lees verder

Waar kan ik melding maken van een vieze lift?

De liften op de metrostations van de RET worden dagelijks schoongemaakt. De liftschachten worden elke maand schoongemaakt. Helaas is dat soms niet genoeg om stankoverlast tegen te gaan. De RET neemt...

Lees verder

Waar kan ik terecht met vragen over privacy?

Als je vragen hebt over privacy en gegevensverwerking bij de RET kun je contact opnemen met het privacy team. Dit team bestaat uit onze Functionaris Gegevensbescherming en Privacy Officer. Je kunt het...

Lees verder