Filter op

Alles selecteren

373 Resultaten gevonden

Waarom moet ik bij aanmelding een formulier invullen en persoonlijke gegevens achterlaten?

De RET wil graag doelgericht vragen stellen aan leden van het RET-klantenpanel. Op basis van de gegevens die je bij de aanmelding voor het panel aan ons doorgeeft, kan de RET je gericht uitnodigen om...

Lees verder

Is mijn privacy wel gewaarborgd bij gebruik van apps met de drukte-indicator?

De toevoeging van de drukte-indicator geeft geen verschil in de RET website of in de RET App met betrekking tot de privacy. Er worden geen persoonlijke reisbewegingen gebruikt in de drukte-indicator.

Lees verder

Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?

Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.

Lees verder

Wederverkopen OV-chipkaart

Heb je een vraag over het doorverkopen van RET-producten of wil je wederverkoper worden? Vul dan het onderstaande formulier in en de RET neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.

Lees verder

Tram 7

Tramlijn 7 rijdt doordeweeks elke 10 minuten. Kijk op de RET App of www.ret.nl voor actuele reisinformatie. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via klantenservice@ret.nl of 0900 - 500 60 10...

Lees verder

Verkoop dagkaart

Goed om te weten! Voor de veiligheid van ons allemaal wil de RET zo weinig mogelijk contant geld in de voertuigen hebben. Daarom worden er geen RET Dagkaarten in de bus en tram verkocht. Koop je...

Lees verder