Filter op

Alles selecteren

370 Resultaten gevonden

Ik heb een verkeerd tarief betaald in bus, tram of metro, wat nu?

Als de OV-chipkaart-apparatuur een verkeerde ritprijs berekent, gebruik dan het online teruggaveformulier om het teveel betaalde bedrag terug te vragen. Je kunt ook naar een RET Servicepunt gaan voor...

Lees verder

Ik heb een verkeerde aankoop gedaan via de automaat, wat nu?

Heb je een verkeerd abonnement (Net-abonnement, Regio Abonnement of Altijd Korting) gekocht, ga dan naar een RET Servicepunt om dit abonnement van je kaart te laten halen. Dit kan tot en met de 2e dag...

Lees verder

Verkoop dagkaart

Goed om te weten! Voor de veiligheid van ons allemaal wil de RET zo weinig mogelijk contant geld in de voertuigen hebben. Daarom worden er geen RET Dagkaarten in de bus en tram verkocht. Koop je...

Lees verder

De kaartlezers zijn buiten dienst, wat nu?

Als een kaartlezer het niet doet en je niet kunt in- of uitchecken, probeer dan eerst een andere kaartlezer in het station of in het voertuig. Als alle kaartlezers buiten dienst zijn, volg dan de...

Lees verder

Als ik een Regio Maandabonnement al opgehaald en toch besluit dat ik het wil annuleren, wat kan ik dan doen?

Als je het maandabonnement al opgehaald hebt, geldt de garantieperiode zoals in de productvoorwaarden van een Regio maandabonnement vermeld staat. De garantieperiode start op de ingangsdatum van het...

Lees verder