Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Post

RET Afdeling Klantenservice Postbus 112 3000 AC Rotterdam RET Hoofdkantoor RET Laan op Zuid 2 3071 AA Rotterdam Kamer van Koophandel 24292838 BTW NL 8080.67.655.B01

Lees verder

Waar worden jouw politiegegevens opgeslagen?

Jouw politiegegevens worden opgeslagen in het Sociale Veiligheid Systeem (SVS) van de RET. Dit is een door de RET ontwikkeld systeem specifiek bedoeld voor de opslag van politiegegevens.

Lees verder

Waarom moet ik bij aanmelding een formulier invullen en persoonlijke gegevens achterlaten?

De RET wil graag doelgericht vragen stellen aan leden van het RET-klantenpanel. Op basis van de gegevens die je bij de aanmelding voor het panel aan ons doorgeeft, kan de RET je gericht uitnodigen om...

Lees verder

Is mijn privacy wel gewaarborgd bij gebruik van apps met de drukte-indicator?

De toevoeging van de drukte-indicator geeft geen verschil in de RET website of in de RET App met betrekking tot de privacy. Er worden geen persoonlijke reisbewegingen gebruikt in de drukte-indicator.

Lees verder

Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?

Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.

Lees verder

Wederverkopen OV-chipkaart

Heb je een vraag over het doorverkopen van RET-producten of wil je wederverkoper worden? Vul dan het onderstaande formulier in en de RET neemt binnen 5 werkdagen contact met je op.

Lees verder