Filter op

Alles selecteren

206 Resultaten gevonden

Ik zie in de app voertuigen rijden in de kaart, maar ik zie geen route van de bus, tram of metro. Hoe kan dat?

Als er een omleiding geldt op een lijn, zie je de positie van de voertuigen correct, maar is de route soms niet aangepast in de kaart.

Lees verder

Waar komt de informatie op de veranderende reisinformatieborden bij de bus- en tramhalte vandaan?

De bussen en trams van de RET zijn voorzien van een zogenoemd Exploitatie Beheer Systeem. Daarmee kan de Centrale Verkeersleiding de bussen en trams onderweg volgen en ook de oorzaken van bijvoorbeeld...

Lees verder

Hoe reis ik met mijn rolstoel in bus, tram en metro?

Bekijk hier meer informatie over toegankelijkheid van ons openbaar vervoer voor het reizen met een beperking.

Lees verder

Ik ben in de bus niet correct behandeld door een medewerker van de RET. Wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Ik heb een verkeerd tarief betaald in bus, tram of metro, wat nu?

Als de OV-chipkaart-apparatuur een verkeerde ritprijs berekent, gebruik dan het online teruggaveformulier om het teveel betaalde bedrag terug te vragen. Je kunt ook naar een RET Servicepunt gaan voor...

Lees verder