Filter op

Alles selecteren

202 Resultaten gevonden

Ik heb een verkeerd tarief betaald in bus, tram of metro, wat nu?

Als de OV-chipkaart-apparatuur een verkeerde ritprijs berekent, gebruik dan het online teruggaveformulier om het teveel betaalde bedrag terug te vragen. Je kunt ook naar een RET Servicepunt gaan voor...

Lees verder

Ik ben iets kwijtgeraakt in de bus, tram, metro. Hoe kan ik navragen of de RET het heeft gevonden?

Als je één van je eigendommen kwijt bent, is dat uiteraard heel vervelend. De RET helpt je graag om je eigendom weer terug te krijgen. Voorwerpen die worden gevonden op onze stations en in onze...

Lees verder

Moet ik met de RET app inchecken in een voertuig?

Bij de metro, bus en tram kun je in- en uitchecken met een mobiel ticket.

Lees verder

Reis mee met...Romano

In de ‘Reis mee met...’ filmpjes volgen we heel kort een reiziger of een RET-er! Ga in dit filmpje mee op reis met Romano, een vijfjarige reiziger die voor het eerst met de bus gaat. “Ik ging met opa...

Lees verder