Filter op

Alles selecteren

174 Resultaten gevonden

Waar kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis WiFi?

Alle onze bussen, metro's en trams hebben gratis WiFi. Ook is er gratis WiFi op de metrostations Beurs, Rotterdam Centraal, Zuidplein, Schiedam-Centrum, Kralingse Zoom, Blaak, Dijkzigt, Capelse Brug,...

Lees verder

Reizen met een beperking

De RET wil dat iedereen met de tram, bus of metro kan reizen. Dus ook mensen die slecht zien, afhankelijk zijn van een rolstoel, scootmobiel of met een rollator lopen. De bussen en trams van de RET...

Lees verder

Hoe werkt automatisch doelgroepparkeren?

Automatisch doelgroepparkeren werkt in 4 stappen. Stap 1, Toegang. Trek een parkeerkaart uit de automaat bij de entree van het P+R-terrein. Neem de parkeerkaart mee uit je auto. Ook als je een...

Lees verder

Waar vind ik meer informatie over "RET Kids Vrij"?

Op woensdagmiddag en op zondag reizen maximaal 3 kinderen gratis mee (check niet in of uit) in de bussen van de RET onder begeleiding van een betalende volwassene. Dit geldt alleen voor kinderen van 4...

Lees verder

Waar vind ik informatie over ongeplande omleidingen?

Ongeplande omleidingen worden bekend gemaakt via: omroep in het voertuig, omroep op de stations, Dynamische Reisinformatieborden op de halte, Mijn RET Werkzaamheden Alerts, de RET App, www.ret.nl (ook...

Lees verder

Reizen met kinderen

Is je kind vier jaar geworden, dan moet hij of zij reizen met een eigen OV-chipkaart. Tot die leeftijd mogen je kinderen gratis met tram, bus en metro reizen. Reis je met je kind in een buggy of...

Lees verder