Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Ik wil graag mijn reiservaring met een van de RET-medewerkers melden. Waar en hoe kan ik dat doen?

De RET doet haar uiterste best om de dienstverlening naar jou als klant zo goed mogelijk te laten verlopen. Wil je een suggestie, opmerking, vraag, klacht of compliment indienen? Dat stellen we erg op...

Lees verder

Ik ben bij een Servicepunt niet correct behandeld door een medewerker van de RET. wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Ik ben in de metro niet correct behandeld door een medewerker van de RET. Wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Ik ben in de tram niet correct behandeld door een medewerker van de RET. Wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Ik ben in de bus niet correct behandeld door een medewerker van de RET. Wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Hoe kom ik aan een lijnennetkaart van de RET?

Op onze lijnennetkaart kun je zien waar alle lijnen rijden in en rond de regio Rotterdam. De digitale versie van de lijnennetkaart vind je hier . De papieren lijnennetkaart is voor 1 euro verkrijgbaar...

Lees verder