Filter op

Alles selecteren

365 Resultaten gevonden

Ik ben in de metro niet correct behandeld door een medewerker van de RET. Wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Ik ben in de tram niet correct behandeld door een medewerker van de RET. Wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Ik ben in de bus niet correct behandeld door een medewerker van de RET. Wat kan ik doen?

Ons personeel is getraind om in alle gevallen reizigergericht te handelen. Toch kun je vinden dat je in een bepaald geval niet klantgericht bent behandeld of niet correct bent geholpen. Dan horen wij...

Lees verder

Hoe kom ik aan een lijnennetkaart van de RET?

Op onze lijnennetkaart kun je zien waar alle lijnen rijden in en rond de regio Rotterdam. De digitale versie van de lijnennetkaart vind je hier . De papieren lijnennetkaart is voor 1 euro verkrijgbaar...

Lees verder

Wat is een 'RET Uit kaartje' of 'Kennismakingskaartje'?

Dit is een reisproduct voor twee reizen op dezelfde dag met de RET in de stadsregio Rotterdam. Het is te gebruiken als een retour. Iedere reis is gedurende 1 uur na de 1e check-in geldig in RET bus,...

Lees verder

Waar vind ik meer informatie over "RET Kids Vrij"?

Op woensdagmiddag en op zondag reizen maximaal 3 kinderen gratis mee (check niet in of uit) in de bussen van de RET onder begeleiding van een betalende volwassene. Dit geldt alleen voor kinderen van 4...

Lees verder