Filter op

Alles selecteren

207 Resultaten gevonden

Kan ik met korting of een abonnement in- en uitchecken met mijn contactloze betaalpas of creditcard?

Op dit moment is de prijs voor je reis gelijk aan reizen met je OV-chipkaart zonder korting of abonnement.

Lees verder

Inwoners uit Capelle aan den IJssel

Bereikt u dit jaar de AOW gerechtigde leeftijd dan krijgt u een aantal weken van tevoren een brief van de gemeente over het gratis OV. U kunt dan langskomen bij één van de RET Servicepunten . Een...

Lees verder

Ik heb een verkeerd tarief betaald in bus, tram of metro, wat nu?

Als de OV-chipkaart-apparatuur een verkeerde ritprijs berekent, gebruik dan het online teruggaveformulier om het teveel betaalde bedrag terug te vragen. Je kunt ook naar een RET Servicepunt gaan voor...

Lees verder

Hoe werkt automatisch opladen?

Met automatisch opladen heb je altijd genoeg saldo op je persoonlijke OV-chipkaart. Zodra het saldo op je kaart lager is dan nul euro, wordt er automatisch een vast bedrag (10, 20 of 50 euro)...

Lees verder

Contactmogelijkheden

WhatsApp Social Media Telefoon Contactformulier Post Klantenservice OV-chipkaart Servicepunt

Lees verder

Automatisch opladen

Heb je gekozen voor Automatisch opladen? Dan heb je altijd voldoende saldo op je OV-chipkaart om te kunnen reizen. Komt het saldo op je persoonlijke OV-chipkaart onder de € 0,00, dan wordt er...

Lees verder