Filter op

Alles selecteren

160 Resultaten gevonden

Wat doet de RET aan toezicht en veiligheid?

Met een actief veiligheidsbeleid in het openbaar vervoer probeert de RET in te spelen op allerlei maatschappelijke veranderingen. Voor de veiligheid zijn bijvoorbeeld alle nieuwe metrorijtuigen van...

Lees verder

Waar kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis WiFi?

Alle onze bussen, metro's en trams hebben gratis WiFi. Ook is er gratis WiFi op de metrostations Beurs, Rotterdam Centraal, Zuidplein, Schiedam-Centrum, Kralingse Zoom, Blaak, Dijkzigt, Capelse Brug,...

Lees verder

Reizen met een beperking

De RET wil dat iedereen met de tram, bus of metro kan reizen. Dus ook mensen die slecht zien, afhankelijk zijn van een rolstoel, scootmobiel of met een rollator lopen. De bussen en trams van de RET...

Lees verder

Waar vind ik informatie over ongeplande omleidingen?

Ongeplande omleidingen worden bekend gemaakt via: omroep in het voertuig, omroep op de stations, Dynamische Reisinformatieborden op de halte, Mijn RET Werkzaamheden Alerts, de RET App, www.ret.nl (ook...

Lees verder

Reizen met kinderen

Is je kind vier jaar geworden, dan moet hij of zij reizen met een eigen OV-chipkaart. Tot die leeftijd mogen je kinderen gratis met tram, bus en metro reizen. Reis je met je kind in een buggy of...

Lees verder

Waar vind ik informatie over actuele en geplande omleidingen en werkzaamheden?

Alle actuele omleidingen van bus, tram en metro vind je hier . Je kan je hier ook aanmelden voor de Werkzaamheden Alert. Tot slot kun je de RET App voor uw telefoon downloaden die je kunt vinden in de...

Lees verder