Filter op

Alles selecteren

369 Resultaten gevonden

Hoe toegankelijkheid zijn de RET- bussen?

Al onze lage-vloerbussen kunnen zich laten zakken ('knielen'). De chauffeur doet dat alleen op verzoek van passagier. Er worden namelijk steeds meer hoge perrons aangelegd, waardoor het niet meer...

Lees verder

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of me afmelden bij de RET Nieuwsbrief?

Wil je de gegevens voor de nieuwsbrief aanpassen of wil je je afmelden? Klik dan in een ontvangen e-mail op de link naar de webpagina (die staat rechtsonder in de donkerblauwe balk) op de optie...

Lees verder

Hoe werkt de klachtenprocedure van de RET?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de RET. Dan kun je de RET hierop attent maken. De RET heeft een klachtenprocedure . Daarin staat beschreven hoe je je...

Lees verder

Hoe kan ik de leesbaarheid van de RET website aanpassen?

Zo maak je de letters op je beeldscherm groter: Google Chrome - Klik in de menubalk op de drie stipjes naast de op 'contrast'. - Kies de optie 'Zoom' - Met het + teken vergroot je de letters Internet...

Lees verder

Waar kan ik mij aanmelden voor de RET nieuwsbrief?

Om onze reizigers optimaal te informeren, verstuurt de RET regelmatig digitale nieuwsbrieven. Er zijn 2 nieuwsbrieven waar je je op kunt abonneren. Maandelijks versturen we een e-mail nieuwsbrief met...

Lees verder

Wat zijn de openingstijden van de RET Servicepunten?

Voor veel OV-zaken kun je terecht bij een RET Servicepunt. Maar wist je dat je ook heel veel zelf via internet kunt regelen? Kijk hier voor ons online Servicepunt . De openingstijden van de...

Lees verder