Wie beheert de perrons waar de RET-voertuigen stoppen?
Sinds de RET als OV-bedrijf is verzelfstandigd, zijn de halteperrons van bus en tram openbaar terrein geworden. Dat betekent dat de gemeente en deelgemeente verantwoordelijk zijn voor de perrons. In...
In Rotterdam en omgeving kent vrijwel iedereen de bussen, trams en metro’s van de RET. Bij ‘werken bij de RET’ zullen veel mensen dan ook al snel denken aan functies als buschauffeur, tram- of...
Hoe moet ik de reisplanner op de RET website gebruiken?
De reisplanner plant standaard de snelste route in tijd. Je kunt vooraf zowel datum als tijdstip en vertrek of aankomst invullen. De geadviseerde route is afhankelijk van het tijdstip waarop je reist....
Je kunt contact opnemen met de RET via: Telefoon: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten, open op werkdagen van 07.00 tot 19.00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 tot 17.00 uur. Op feestdagen...
Al onze lage-vloerbussen kunnen zich laten zakken ('knielen'). De chauffeur doet dat alleen op verzoek van passagier. Er worden namelijk steeds meer hoge perrons aangelegd, waardoor het niet meer...
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of me afmelden bij de RET Nieuwsbrief?
Wil je de gegevens voor de nieuwsbrief aanpassen of wil je je afmelden? Klik dan in een ontvangen e-mail op de link naar de webpagina (die staat rechtsonder in de donkerblauwe balk) op de optie...