Filter on

Select all

72 Results found

Hoe laat ik mijn mobiele ticket zien aan de chauffeur of conducteur?

Toon je geldige mobiele ticket in de PDF op je mobiel of toon je geprinte ticket. Heb je je mobiele ticket in de RET App gekocht? Toon dan je geldige mobiele ticket in de RET App bij het instappen aan...

Read more

Hoe reis ik met de metro met een mobiel ticket?

Je kunt met de barcode op je mobiele ticket in- en uitchecken bij de metro. Bij de poortjes houd je de barcode boven de kaartlezer. De barcode poortjes zijn te herkennen aan de lichtbak in de...

Read more

Tot wanneer is het mobiele ticket geldig?

Het mobiele ticket moet binnen 24 uur na aanschaf geactiveerd worden. Daarna is het mobiele ticket niet meer geldig. Na activatie van het mobiele ticket is de tijdsperiode waarin je kan reizen...

Read more

Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Als het mobiele ticket niet meer geldig is, dan wordt het getoond onder Verlopen tickets. Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET...

Read more

Wat gebeurt er als het mobiele ticket niet duidelijk te zien is op het scherm van mijn smartphone?

Het mobiele ticket met barcode is uitsluitend geldig als vervoerbewijs als het duidelijk leesbaar weergegeven kan worden op een smartphone. Daarvoor is voldoende schermgrootte en schermkwaliteit...

Read more

Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?

RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...

Read more