Filter on

Select all

72 Results found

Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?

Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.

Read more

Welke vervoerbewijzen op barcode kan ik kopen met de RET app?

Met de RET app kun je de volgende mobiele tickets kopen: RET 1 dag RET Kinderdagkaart (kinderen t/m 11 jaar) RET 2 uur mobiele ticket voor de metro, bus en tram Let op: het RET 1 dag en het...

Read more

Kan ik de app installeren en 4 kaartjes kopen en deze op een andere telefoon laten gebruiken?

Nee, dat kan niet. De tickets moeten dan op het andere toestel worden gekocht.

Read more

Wat kan ik doen met een RET Barcode ticket?

Met een RET Barcode ticket kun je reizen met het openbaar vervoer verzorgt door de RET. Je kunt een RET Barcode ticket in de app kopen voor de metro, bus, tram om te reizen in het RET vervoergebied.

Read more

Wat moet ik doen als ik geen pinpas of creditcard bij me heb?

Je kunt dan een mobiel ticket kopen via je telefoon. Meer informatie: www.ret.nl/barcode

Read more

Ik heb meerdere tickets van hetzelfde product gekocht. Hoe gaan daarmee de metropoortjes open?

Dit werkt net zoals met een meerdere OV-chipkaarten. Voorbeeld: eerst 3 van hetzelfde product kopen op je smartphone en dan: Eerste ticket activeren, barcode groter maken inchecken en de eerste...

Read more