Filter op

Alles selecteren

763 Resultaten gevonden

Hoe kan ik contact opnemen met de RET?

Je kunt contact opnemen met de RET via: Telefoon: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten, open op werkdagen van 07.00 tot 19.00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 tot 17.00 uur. Op feestdagen...

Lees verder

Waar kan ik mij aanmelden voor de RET nieuwsbrief?

Om onze reizigers optimaal te informeren, verstuurt de RET regelmatig digitale nieuwsbrieven. Er zijn 2 nieuwsbrieven waar je je op kunt abonneren. Maandelijks versturen we een e-mail nieuwsbrief met...

Lees verder

Waar kan ik een vraag, klacht of compliment doorgeven?

Via de zoekfunctie op deze website, zie witte balk hierboven, kun je het onderwerp intypen waar je een vraag, klacht of compliment over hebt. Bekijk ook onze veelgestelde vragen . Heb je het onderwerp...

Lees verder

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen of me afmelden bij de RET Nieuwsbrief?

Wil je de gegevens voor de nieuwsbrief aanpassen of wil je je afmelden? Klik dan in een ontvangen e-mail op de link naar de webpagina (die staat rechtsonder in de donkerblauwe balk) op de optie...

Lees verder

Wat zijn de openingstijden van de RET Servicepunten?

Voor veel OV-zaken kun je terecht bij een RET Servicepunt. Maar wist je dat je ook heel veel zelf via internet kunt regelen? Kijk hier voor ons online Servicepunt . De openingstijden van de...

Lees verder

Hoe werkt de klachtenprocedure van de RET?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent over de dienstverlening van de RET. Dan kun je de RET hierop attent maken. De RET heeft een klachtenprocedure . Daarin staat beschreven hoe je je...

Lees verder