Filter op

Alles selecteren

769 Resultaten gevonden

Moet ik mij voor gratis internet iedere keer opnieuw aanmelden als ik overstap?

Als jouw apparaat RET WiFi herkent, klik je alleen op de knop 'Ga online' in het eerste scherm dat je te zien krijgt.

Lees verder

Wat kan ik doen met gratis internet?

Met behulp van het gratis internet van de RET kun je via jouw telefoon, tablet of laptop gebruikmaken van e-mail en navigeren op het internet via je internetbrowser. Gratis WiFi van de RET is niet...

Lees verder

Waar komt de informatie op de veranderende reisinformatieborden bij de bus- en tramhalte vandaan?

De bussen en trams van de RET zijn voorzien van een zogenoemd Exploitatie Beheer Systeem. Daarmee kan de Centrale Verkeersleiding de bussen en trams onderweg volgen en ook de oorzaken van bijvoorbeeld...

Lees verder

Hoe werken de dynamische reisinformatieborden van de metro?

Op alle metrostations hangen op het perron borden waarop de wachttijd voor de eerstvolgende metro(’s) wordt getoond. Deze borden worden dynamische reisinformatieborden genoemd. Dynamisch omdat ze...

Lees verder

Hoe werkt het automatisch deursluitsysteem van de metro?

Je wilt als reiziger goed kunnen in- of uitstappen. Daarbij staat jouw veiligheid voor de RET voorop. Als de deuren van de metro sluiten, klinkt er daarom een duidelijk belsignaal om je te...

Lees verder

Wat kan ik doen als ik het te warm of te koud vind in de metrovoertuigen?

De bestuurder kan de verwarming of koeling in de metro niet aan- of uitzetten. In ieder metrorijtuig zit een thermostaat die de temperatuur regelt. Zodra de temperatuur onder of boven een bepaald...

Lees verder