Filter op

Alles selecteren

763 Resultaten gevonden

Hoe kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis internet?

Jouw telefoon, tablet of laptop herkent automatisch het RET WiFi-netwerk. Soms moet je wel zelf op jouw apparaat aangeven of je van het RET WiFi-netwerk gebruik wilt maken. Selecteer het RET...

Lees verder

Wat kan ik doen als mijn WiFi-verbinding wegvalt of als de verbinding slecht is?

In de voertuigen van de RET is de kwaliteit van de verbinding afhankelijk van de positie van het voertuig. In de metro's werkt de WiFi alleen bovengronds. De RET maakt gebruik van een mobiele...

Lees verder

Waar kan ik bij de RET gebruikmaken van gratis WiFi?

Alle onze bussen, metro's en trams hebben gratis WiFi. Ook is er gratis WiFi op de metrostations Beurs, Rotterdam Centraal, Zuidplein, Schiedam-Centrum, Kralingse Zoom, Blaak, Dijkzigt, Capelse Brug,...

Lees verder

Wat verstaat de RET onder de 'uitvoering van de dienstregeling'?

Met de 'uitvoering van de dienstregeling' bedoelt de RET dat bussen, trams en metro's rijden volgens het schema dat van tevoren is opgesteld. Ook de omleidingen en hoe vaak de bussen, trams en metro's...

Lees verder

Waar vind ik informatie over het reizigershandvest?

Meer informatie over dit onderwerp vind je in een apart bestand. Je kunt het openen door hier te klikken. Compensatie bij vertragingen Bekijk in welke situaties de RET compensatie biedt in geval van...

Lees verder

Moet ik mij voor gratis internet iedere keer opnieuw aanmelden als ik overstap?

Als jouw apparaat RET WiFi herkent, klik je alleen op de knop 'Ga online' in het eerste scherm dat je te zien krijgt.

Lees verder