Filter on

Select all

174 Results found

Kan ik mijn jaarabonnement stopzetten?

Je kunt het jaarabonnement opzeggen, maar niet tijdelijk stopzetten. Je jaarabonnement kun je opzeggen bij een RET Servicepunt of door te bellen naar de klantenservice. Kosteloos opzeggen kan in de...

Read more

Betalingsachterstand jaarabonnement

Het oplopen van een betalingsachterstand op jouw jaarabonnement is erg vervelend, zowel voor jou als voor de RET. Indien de automatische incasso niet lukt sturen wij je een herinneringsbrief of een...

Read more

Hoe werkt het RET 1 dag ticket in de RET app?

Bij aanvang van je eerste reis activeer je het ticket door op de activatieknop te drukken. Het RET 1 dag ticket is de rest van de dag geldig tot einde dienstregeling. Controleer voor de zekerheid of...

Read more

Hoe werkt het RET 2 uur ticket in RET app?

Bij aanvang van de reis activeer je het ticket door op de activatieknop te drukken. Doe dit voordat je de metro, bus of tram betreedt. Controleer voor de zekerheid of de activatie van het gekochte...

Read more

Hoe werkt het RET BOB-bus ticket in de RET App?

Read more

Ik heb me ingeschreven voor het RET-Reispanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoeken. Hoe kan dat?

Hiervoor is een aantal mogelijke oorzaken: Op de pagina met je persoonlijke gegevens kun je enkele aanvullende gegevens over jezelf invullen, zoals je reisgedrag. Als je deze gegevens volledig invult,...

Read more