Filter on

Select all

123 Results found

Ik heb meerdere tickets van hetzelfde product gekocht. Hoe gaan daarmee de metropoortjes open?

Dit werkt net zoals met een meerdere OV-chipkaarten. Voorbeeld: eerst 3 van hetzelfde product kopen op je smartphone en dan: Eerste ticket activeren, barcode groter maken inchecken en de eerste...

Read more

Hoe reis ik met de metro met een mobiel ticket?

Je kunt met de barcode op je mobiele ticket in- en uitchecken bij de metro. Bij de poortjes houd je de barcode boven de kaartlezer. De barcode poortjes zijn te herkennen aan de lichtbak in de...

Read more

Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Als het mobiele ticket niet meer geldig is, dan wordt het getoond onder Verlopen tickets. Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET...

Read more

Wat gebeurt er als het mobiele ticket niet duidelijk te zien is op het scherm van mijn smartphone?

Het mobiele ticket met barcode is uitsluitend geldig als vervoerbewijs als het duidelijk leesbaar weergegeven kan worden op een smartphone. Daarvoor is voldoende schermgrootte en schermkwaliteit...

Read more

Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?

RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...

Read more

Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...

Read more