Filter on

Select all

94 Results found

Tot wanneer is het mobiele ticket geldig?

Het mobiele ticket moet binnen 24 uur na aanschaf geactiveerd worden. Daarna is het mobiele ticket niet meer geldig. Na activatie van het mobiele ticket is de tijdsperiode waarin je kan reizen...

Read more

Wat gebeurt er als het mobiele ticket niet duidelijk te zien is op het scherm van mijn smartphone?

Het mobiele ticket met barcode is uitsluitend geldig als vervoerbewijs als het duidelijk leesbaar weergegeven kan worden op een smartphone. Daarvoor is voldoende schermgrootte en schermkwaliteit...

Read more

Hoe activeer ik het gekochte mobiele ticket?

RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...

Read more

Wanneer activeer ik mijn mobiele ticket?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...

Read more

Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?

Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.

Read more