Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?
Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Als het mobiele ticket niet meer geldig is, dan wordt het getoond onder Verlopen tickets. Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET...
Wat gebeurt er als het mobiele ticket niet duidelijk te zien is op het scherm van mijn smartphone?
Het mobiele ticket met barcode is uitsluitend geldig als vervoerbewijs als het duidelijk leesbaar weergegeven kan worden op een smartphone. Daarvoor is voldoende schermgrootte en schermkwaliteit...
RET Barcode tickets aangeschaft via de RET website zijn geldig vanaf de ingestelde datum en het ingevoerde tijdstip tijdens de bestelling. Dit staat vermeld op het ticket. RET Barcode tickets of...
Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Het mobiele ticket moet voor aanvang van de reis zijn gekocht en geactiveerd. Als het vervoerbewijs op een later tijdstip of tijdens de reis...
Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?
Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.