Ik heb meerdere tickets van hetzelfde product gekocht. Hoe gaan daarmee de metropoortjes open?
Dit werkt net zoals met een meerdere OV-chipkaarten. Voorbeeld: eerst 3 van hetzelfde product kopen op je smartphone en dan: Eerste ticket activeren, barcode groter maken inchecken en de eerste...
De RET Klantenservice is telefonisch bereikbaar via: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten) Bellen via een tolk De RET is nu ook telefonisch bereikbaar voor doven, slechthorenden en mensen met een...
Where do the special investigative officers derive their powers from?
A special investigative officer limits their investigative actions to what is necessary for the proper performance of the duties for which they have been appointed and sworn in. They refrain from any...
On April 13th and 14th 2024, tens of thousands of participants will once again put on their running shoes for the 43rd edition of the NN Marathon Rotterdam. On this page, you will find the most...
Je kunt het jaarabonnement opzeggen, maar niet tijdelijk stopzetten. Je jaarabonnement kun je opzeggen bij een RET Servicepunt of door te bellen naar de klantenservice. Kosteloos opzeggen kan in de...
Wat zijn de alternatieven voor betalen met contant geld in de bus?
Het makkelijkste alternatief voor contant geld is de OV-chipkaart. De OV-chipkaart kan gebruikt worden in alle bussen, trams en metro’s. Dit is vaak goedkoper dan iedere keer een los kaartje kopen. Er...