Filter on

Select all

177 Results found

Hoe weet ik dat mijn mobiele ticket niet meer geldig is?

Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET App geldt: Als het mobiele ticket niet meer geldig is, dan wordt het getoond onder Verlopen tickets. Voor de mobiele tickets aangeschaft via de RET...

Read more

Travel rules

For your own safety, you must follow the instructions issued by RET staff at all times. You are not allowed to disturb the peace, order and security at the stations, platforms, stops and in the...

Read more

Hoe laat ik mijn mobiele ticket zien aan de chauffeur of conducteur?

Toon je geldige mobiele ticket in de PDF op je mobiel of toon je geprinte ticket. Heb je je mobiele ticket in de RET App gekocht? Toon dan je geldige mobiele ticket in de RET App bij het instappen aan...

Read more

Strike

On September 10, public transport in The Hague, Rotterdam, and Amsterdam will be on strike. Buses, metros, and trams from HTM, RET, and GVB will not run between 04:00 and 08:00. On September 11,...

Read more

Hoe weet ik bij welk metrostation ik met contant geld kan betalen?

Op www.ret.nl/betalen staat een actueel overzicht van metrostations en de betalingsmogelijkheden.

Read more

What should I do if I receive a new debit card from my bank?

If your debit card expires (soon), you should receive a new debit card from your bank. Or you receive a new card because your old debit card was broken and you requested a new one. After receiving...

Read more