Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?
Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.
Als reiziger wil je snel en comfortabel naar je bestemming worden gebracht. Voor en tijdens je reis informeren wij je via ons personeel, op de halte maar ook via onze (mobiele) website over...
Is mijn privacy wel gewaarborgd bij gebruik van apps met de drukte-indicator?
De toevoeging van de drukte-indicator geeft geen verschil in de RET website of in de RET App met betrekking tot de privacy. Er worden geen persoonlijke reisbewegingen gebruikt in de drukte-indicator.
If you have been fined/reported by the RET whilst travelling by public transport and you want to object to this, please fill out the form as completely as possible. The RET must have received the...
Zijn er nog metrostations waar ik met contant geld kan betalen?
Ja, die zijn er. Op www.ret.nl/betalen staat een actueel overzicht van de metrostations en de betalingsmogelijkheden. Ook kun je bij de RET Servicepunten op de metrostations met contant geld betalen.
The RET considers it important to act in accordance with the rights and obligations outlined in the General Data Protection Regulation (GDPR) and the Police Data Act (Wpg). Therefore, it is important...