Filter on

Select all

187 Results found

Heb ik een internetverbinding nodig om mobiele tickets te kopen of te activeren?

Om een mobiel ticket via de RET website of RET App te kopen heb je een internetverbinding nodig. Tijdens het reizen met een barcode ticket is geen internetverbinding nodig.

Read more

Zie direct waar je bus, tram of metro rijdt

Als reiziger wil je snel en comfortabel naar je bestemming worden gebracht. Voor en tijdens je reis informeren wij je via ons personeel, op de halte maar ook via onze (mobiele) website over...

Read more

Is mijn privacy wel gewaarborgd bij gebruik van apps met de drukte-indicator?

De toevoeging van de drukte-indicator geeft geen verschil in de RET website of in de RET App met betrekking tot de privacy. Er worden geen persoonlijke reisbewegingen gebruikt in de drukte-indicator.

Read more

Objection to official report

If you have been fined/reported by the RET whilst travelling by public transport and you want to object to this, please fill out the form as completely as possible. The RET must have received the...

Read more

Zijn er nog metrostations waar ik met contant geld kan betalen?

Ja, die zijn er. Op www.ret.nl/betalen staat een actueel overzicht van de metrostations en de betalingsmogelijkheden. Ook kun je bij de RET Servicepunten op de metrostations met contant geld betalen.

Read more

Privacy

The RET considers it important to act in accordance with the rights and obligations outlined in the General Data Protection Regulation (GDPR) and the Police Data Act (Wpg). Therefore, it is important...

Read more