Ga naar de drempelvrij website

Meest bekeken vragen

Hoe werkt gratis reizen voor 65+?

De gemeente biedt inwoners van Capelle aan den IJssel, Barendrecht en Rotterdam van 65 jaar en ouder gratis een...

Meer

Hoe vraag ik geld terug?

Bent u vergeten uit te checken of is uw transactie mislukt bij de automaat? U kunt online uw geld terugvragen.

Meer

Hoe schaf ik een abonnement aan?

Raadpleeg de abonnementenwijzer om te bepalen welk abonnement het beste bij u past. Een abonnement koopt u online via de...

Meer

Mag ik mijn fiets meenemen in de...

U mag uw fiets meenemen:

  • op de Fast Ferry
  • in metrolijnen A, B, C, D en E:
    • op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur en...
Meer

Contactgegevens

Contactgegevens

0900 500 60 10

(gebruikelijke belkosten,
open van 09.00 tot 17.00 uur. Zaterdag, zondag en feestdagen gesloten)

 

E-mail: kcc@ret.nl

Per post

RET

afdeling Klantenservice

Postbus 112

3000 AC Rotterdam

Gevonden voorwerpen

Wij bezorgen verloren spullen graag bij de eigenaar terug. Alle gevonden voorwerpen bewaren we in onze Servicewinkel. Maar het duurt twee tot drie werkdagen voordat ze daar liggen. Als u iets bent verloren, kunt u dus het beste eventjes wachten.

Bent u iets verloren?

Wacht twee tot drie werkdagen.

Bel de RET Klantenservice: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten)

RET service winkel

RET service winkel

Laan op Zuid 2
Rotterdam

OV naar de servicewinkel

Heeft u iets gevonden?

U kunt de gevonden spullen afgeven aan de conducteur in de tram, de buschauffeur of de metrobeheerders in de metrostations. Gevonden voorwerpen kunt u ook zelf afgeven in de RET Servicewinkel of bij een RET Servicepunt.

p371